Remonty w urzędzie
Remont pomieszczeń Straży Miejskiej, modernizacja kolejnych na potrzeby archiwum miasta w budynku przy ul. Dąbrowskiego 13 to zadania, które zostały ujęte przez urzędników w jednym przetargu ogłoszonym w zeszłym tygodniu.
- Wraz z remontem III piętra Ratusza, modernizacją elewacji naszego budynku w Michałkowicach oraz właśnie pracami wskazanymi w ostatnio ogłoszonym przetargu poprawiamy jakość świadczonych usług dla naszych klientów z których zdecydowaną większość stanowią mieszkańcy Siemianowic Śląskich. Zmianie ulegnie funkcjonalność naszych obiektów jak i ich estetyka –informuje Krzysztof Rycman, Naczelnik Wydziały Administracji i Archiwum.
Budynek przy ul. Dąbrowskiego 13 jest siedzibą nie tylko Straży Miejskiej, swoje miejsce ma tu również pogotowie ratunkowe oraz Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego oraz Archiwum, które po zakończeniu prac zyska dwa dodatkowe pomieszczenia.
Firmy oraz osoby zainteresowane udziałem w przetargu mogą zapoznać się z jego szczegółami na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.