Przy śniadaniu o biznesie
Już wkrótce odbędzie się V Śniadanie Biznesowe. 24 lutego o godz. 7.30 rano przedsiębiorcy po raz kolejny spotkają się w lokalu Time Out, by wymienić wizytówki i nawiązać kontakty biznesowe z przedstawicielami siemianowickich firm.
Organizowane od października zeszłego roku śniadania biznesowe tak naprawdę mają kilka zadań. W pierwszej kolejności chodziło o to, żeby się wzajemnie poznać, zidentyfikować. Tylko wtedy można ewentualnie pracować nad dalszymi relacjami.
- Jak się już znamy, to łatwiej nam mówić sobie, o swoich kłopotach, prościej szukać wspólnie jakiś rozwiązań – mówi Jakub Nowak, Kierownik Biura Obsługi Inwestora.
Bardzo szybko owe biznesowe śniadania praktykowane w Siemianowicach Śl. zaczęły spełniać swoją faktyczną role i stały się płaszczyzną zawiązywania kontaktów biznesowych. To z kolei możliwość pozyskania nowych klientów, ale też partnerów biznesowych. Kilka spotkań wystarczyło, żeby wzajemne kontakty owocowały nawet nowymi wyzwaniami biznesowymi.
Biuro Obsługi Inwestora nie zmierza zwalniać tempa w tej sprawie. Skoro zaproponowane kilka miesięcy temu rozwiązanie ma się bardzo dobrze i przynosi pierwsze efekty – trzeba z jednej strony o nie dbać, a z drugiej je rozwijać. Dlatego już najbliższe spotkanie – zaplanowane na 24 lutego, ma mieć nieco inną niż dotychczas formę.
- Chcemy aby na naszych spotkaniach była jak najlepsza frekwencja. Wiadomo: im więcej spotyka się ze sobą przedsiębiorców, tym większe prawdopodobieństwo wspólnych kontraktów, nowych projektów – przekonuje Jakub Nowak.
Dlatego na lutowym spotkaniu obowiązywać będzie zasada, wedle której każdy uczestnik śniadania biznesowego musi przyprowadzić ze sobą nowego gościa.
Chęć uczestnictwa można zgłaszać mailowo na adres investor@um.siemianowice.pl, bądź telefonicznie pod nr tel. 502-693-575 lub tel. 32-760-53-59, podając nazwę firmy, imię i nazwisko, branżę, telefon kontaktowy oraz e-mail, a także dane drugiego przedsiębiorcy zaproszonego na spotkanie. Koszt udziału w śniadaniu wynosi 19 zł. Serdecznie zachęcamy do uczestnictwa!