Zbliża się termin uiszczenia II raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż akoholu
Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta w Siemianowicach Ślaskich przypomina przedsiębiorcom prowadzącym sprzedaż napojów alkoholowych, że 31 maja (Boże Ciało - ustawowo dzień wolny od pracy!) upływa termin wpłaty II raty opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż.
Niedokonanie opłaty w terminie spowoduje wygaśnięcie posiadanego zezwolenia z upływem 30 dni od dnia upływu terminu dopełnienia obowiązku dokonania opłaty, jeśli przedsiębiorca w terminie 30 dni od dnia upływu terminu dokonania opłaty nie wniesie raty opłaty, powiększonej o 30% tej opłaty.
Przedsiębiorca, któremu zezwolenie wygasło z powodu niezłożenia oświadczenia lub niedokonania opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w danym roku, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.
Termin do wniesienia opłaty jest terminem prawa materialnego, nie podlega przywróceniu, bez względu na przyczyny jego niedotrzymania oraz nie można go przedłużyć.
Wszelkich informacja udziela Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich pod numerem telefonu: (32) 760 53 30.