Zaktualizuj wniosek by dostać mieszkanie
Zgodnie z Uchwałą nr 370/2017 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 30 marca 2017r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Siemianowice Śląskie oraz Uchwałą nr 423/2017 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 22 czerwca 2017r. w sprawie częściowej zmiany Uchwały nr 370/2017 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 30 marca 2017 w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Siemianowice Śląskie
INFORMUJE
Osoby oczekujące na przydział mieszkania z zasobu Gminy Siemianowice Śląskie zobowiązane są do corocznej aktualizacji złożonych wniosków bez dodatkowego wezwania oraz do niezwłocznego zawiadamiania Gminy o istotnych zmianach mających wpływ na realizację wniosku (zmiana miejsca zamieszkania, sytuacji materialnej lub rodzinnej).
Skreśleniu z listy podlegają:
- osoby, które w wyniku przeprowadzonej weryfikacji przestały spełniać kryteria umożliwiające udzielenie im pomocy mieszkaniowej przez gminę
- osoby, które wykazują brak zainteresowania – nie dokonują aktualizacji wniosków
Druk zaświadczenia o dochodach dostępny jest:
- na stronie internetowej https://www.sekap.pl/katalogstartk.seam?id=25083
- w Urzędzie Miasta
- w administracjach Zarządcy zasobu tj. MPGKiM Sp. z o.o.