Urzędnicy opracowują standardy jakości obsługi klienta
Siemianowiccy urzędnicy opracowują standardy jakości obsługi klienta które spowodują, że mieszkańcy nabiorą większego zaufania do Urzędu, a urzędników traktować będą jak profesjonalistów służących pomocą w załatwianiu spraw administracyjnych.
W tym celu powołane zostały zespoły robocze, w których składzie znajdują się przedstawiciele wszystkich wydziałów. Urzędnicy definiują takie obszary jak miejsce pracy – dbanie o stanowisko, standardy zachowań, sposoby załatwiania spraw – procedury obsługi klienta oraz trudne sytuacje w obsłudze klienta.
Dodatkowo postanowiliśmy włączyć w opracowanie standardów mieszkańców. Od kilku dni wolontariusze przeprowadzają ankiety badające poziom satysfakcji klientów z jakości usług świadczonych przez Urząd Miasta Siemianowice Śląskie.
Osoby, które w najbliższych dniach nie odwiedzą Urzędu Miasta, a są zainteresowane współudziałem w opracowaniu standardów, zachęcamy do pobrania zamieszczonej poniżej ankiety i odesłania jej wypełnionej.
Wdrożenie standardów nastąpi w lipcu br.