Składanie wniosku o wydanie dowodu osobistego wg dotychczasowych zasad tylko do 5 listopada
Wydział Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie informuje, że w związku ze zmianą przepisów ustawy o dowodach osobistych, usługa składania wniosku o wydanie dowodu osobistego, na obecnych zasadach, będzie możliwa tylko do dnia 5 listopada do godziny 12:00. W tym dniu, po godzinie 12.00, nie będzie możliwości złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego jak również wykonania innych czynności z obszaru dowodów osobistych.
Ponadto informujemy, że od dnia 8 listopada 2021 r. składanie wniosków o wydanie dowodu osobistego będzie możliwe na nowym formularzu, który zostanie udostępniony w biurze dowodów osobistych i na stronie internetowej Urzędu Miasta.W razie pojawiających się pytań, pracownicy biura dowodów osobistych pozostają do dyspozycji pod numerem telefonu (32) 76 05 262.