Oceń pracę urzędników
Szanowni Mieszkańcy Siemianowic Śląskich, Przedsiębiorcy, Inwestorzy!
Przypominamy, że w dniach od 2 do 26 maja 2017 r. przeprowadzamy badanie stopnia satysfakcji z obsługi w Urzędzie Miasta w Siemianowicach Śląskich.
Podstawowym celem badania jest uzyskanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez pracowników urzędu, co pozwoli m.in. precyzyjnie określić słabe obszary działalności urzędu, wprowadzić procedury doskonalące, lepiej zarządzać komórkami organizacyjnymi, podnieść jakość świadczonych usług publicznych, a w konsekwencji poprawić wizerunek urzędu.
Badanie satysfakcji z obsługi przeprowadzane jest w formie anonimowej ankiety zgodnie z wzorem ustalonym przez Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie Pana Rafała Piecha
W okresie przeprowadzania badania formularze ankiety dostępne są:
-
w formie papierowej w ogólnodostępnych miejscach budynków Urzędu Miasta oraz w poszczególnych komórkach organizacyjnych (plik do pobrania TUTAJ),
Ankiety w formie papierowej należy umieścić w udostępnionych w budynkach Urzędu oznaczonych urnach. Urny znajdują się w miejscach ogólnodostępnych we wszystkich budynkach urzędu, tj. w budynkach:
-
przy ulicy Jana Pawła II 10 – kancelaria podawcza,
-
przy ulicy Jana Pawła II 1 – Wydział Spraw Obywatelskich,
-
przy ulicy Michałkowickiej 105 – Biuro Obsługi Mieszkańca,
-
przy al. Sportowców 1 – parter USC,
-
przy ul. Dąbrowskiego 13 – dyżurka Straży Miejskiej
Ankiety wypełnione poprzez stronę internetową zwracane są w formie elektronicznej na adres ratusz@um.siemianowice.pl. Pracownik urzędu nie może wypełniać ankiety za klienta oraz nie może przyjmować wypełnionych ankiet. Do 30 czerwca 2017 r. na stronie internetowej urzędu zostanie udostępniony raport oraz wnioski końcowe z przeprowadzonego badania ankietowego. Jednocześnie informujemy, że podobne badania prowadzone będą w sposób cykliczny o czym na bieżąco będziemy Państwa informować.