FUNKCJONOWANIE URZĘDU MIASTA – ZMIANY OD DNIA 25 MAJA 2020
Z dniem 25 maja br Prezydent Miasta wprowadza zmiany w funkcjonowaniu Urzędu i obsłudze interesantów:
Bezpośrednia obsługa mieszkańców obejmie wszystkie sprawy załatwiane w Urzędzie jednakże ze względu na nadal trwającą epidemię liczba osób przebywających jedocześnie w budynku będzie ograniczona:
- Ratusz – ul. Jana Pawła II 10 – max 20 osób
- Urząd – ul. Michałkowicka 105 – max 20 osób
- Urząd – Al. Sportowców 1 – max 4 osoby
- Urząd – ul. Fitznerów 3 – max 2 osoby
- Komunikacja – ul. Jana Pawła II 1 – max 4 osoby
- Świadczenia – Wyzwolenia 17 – max 4 osoby
Jednocześnie, w jednym biurze może być obsługiwana tylko 1 osoba
Kolejne osoby będą mogły skorzystać z bezpośredniej obsługi po załatwieniu sprawy przez osobę poprzednią.
Każda osoba załatwiająca sprawę w Urzędzie zobowiązana jest do stosowania środków ochrony osobistej zasłaniającej usta i nos oraz zdezynfekowania rąk przy wejściu do budynku
Liczymy na Państwa wyrozumiałość – troszczymy się przede wszystkim o Państwa bezpieczeństwo
Od dnia 25 maja br wznawiają również bezpośrednią obsługę kasy Urzędu Miasta, niemniej nadal zachęcamy do skorzystania z płatności zdalnych na rachunki bankowe Urzędu.
Numery kont bankowych znajdziecie Państwo pod linkiem: