Aktualizacja Lokalnego Programu Rewitalizacji dla miasta Siemianowice Śląskie na lata 2014-2020
Lokalny Program Rewitalizacji został przyjęty uchwałą 318/2016 Rady Miasta z dnia 19 grudnia 2016 roku. Od tego czasu był aktualizowany czterokrotnie. Aktualna wersja programu obowiązuje od lutego br (uchwała 551/2018).
Lokalny Program Rewitalizacji to dokument dostosowany do potrzeb społecznych i gospodarczych miasta. Mając na celu skuteczną realizację wpisanych do niego projektów, zarówno inwestycyjnych, jak i edukacyjnych, czy zawodowych, zachęcamy do lektury Programu i zgłaszania, bądź aktualizacji projektów rewitalizacyjnych.
Jak można dokonać aktualizacji projektu lub zgłosić nowy projekt?
Należy wypełnić szczegółowo uproszczoną kartę projektu, a następnie przekazać ją wraz z pismem przewodnim do kancelarię ogólnej Urzędu Miasta (ul. Jana Pawła II 10 lub Michałkowicka 105)
Zebrane karty projektów zostaną ocenione przez zespół ds. rewitalizacji, a następnie w przypadku pozytywnej oceny wpisane do Programu.
Czas na zgłaszanie projektów mija 10 października 2018r.
Dane kontaktowe:
Wydział Rozwoju Miasta
ul. Michałkowicka 105
pok. 40.
tel. 32 760 54 23
mail:rewitalizacja@um.siemianowice.pl