Startuje Program Słoneczne Siemianowice!
Wczoraj, 9 lutego 2017 roku, odbyło się pierwsze spotkanie z mieszkańcami w związku z programem „Słoneczne Siemianowice”.
Do programu mogą przystąpić właściciele budynków mieszkalnych (domy jednorodzinne, domy w zabudowie szeregowej, bliźniaczej), którzy w dniach 13-27 lutego złożą komplet dokumentów w kancelarii podawczej Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich przy ul.Jana Pawła II 10 lub ul. Michałkowickiej 105.
Zgodnie z Zarządzeniem Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie nr. 1936/2017 z dnia 9 lutego 2017 roku przedstawiamy poniżej niezbędne dokumenty zarówno w formacie „.pdf” jak i edytowalnym formacie „.doc”. O zakwalifikowaniu do programu będzie decydowała kolejność wpływu dokumentów do kancelarii podawczej.
Wszelkie pytania związane z projektem prosimy kierować bezpośrednio do pracowników Wydziału Programów Pomocowych:
Pani Betina Ogon – tel. 032 760-54-21 adres e mail: b_ogon@um.siemianowice.pl
Pan Łukasz Chłoń – tel. 32 760-54-70 adres e mail: l_chlon@um.siemianowice.pl
Lub na ogólny adres e mail: sloneczne@um.siemianowice.pl