Autorski spot reklamowy Cogito
Wiesz, jak zachować się podczas pożaru? Masz świadomość, że czujka tlenku węgla może uratować życie? Wiesz jak rozpoznać objawy zatrucia czadem? Na te i inne pytania odpowiadali uczniowie kierunku technik organizacji reklamy Zespołu Szkół Ponadgimnazajalnych COGITO w swoim autorskim spocie reklamowym przesłanym do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. Celem kampanii „Czad i ogień. Obudź czujność” jest popularyzacja wśród młodzieży szkolnej wiedzy na temat bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Podczas kręcenia spotu reklamowego uczniowie mogli wykazać się swoimi umiejętnościami merytorycznymi w tematyce budowania reklam, wykorzystania środków artystycznych oraz posługiwania się nowoczesnymi technologiami.
W podziękowaniu za propagowanie akcji i nakręcenie spotu filmowego „Czad morderca nie ma serca” każdy uczeń otrzymał dyplom .