Rusza program ZTM „Oferta dla Pracodawców”
Rusza program ZTM „Oferta dla Pracodawców”
Celem programu jest zachęcenie mieszkańców danej gminy do zmiany sposobu przemieszczania i przestawienia się z transportu indywidualnego na zbiorowy. Program ten jest skierowany do przedsiębiorstw znajdujących się na terenie Siemianowic Śląskich, które chciałyby ułatwić komunikację miejską swoim pracownikom.
Nawiązując współpracę, firma zawierająca umowę z ZTM otrzyma szereg korzyści min:
- możliwość wykorzystania biletów jako benefitów dla pracowników,
- oszczędność na opłatach za miejsca parkingowe, tym samym redukcję kosztów związanych z samochodami służbowymi,
- tytuł partnera ZTM oraz wspólne działania PR-owe i marketingowe,
- upusty cenowe dla pakietu biletów.
Ponadto poprzez pokazanie swojego biznesu z ekologicznej strony, firma wpisze się w aktualne trendy, działając w duchu CSR. Być może zainspiruje to pracowników to pracowników do wyborów wpływających na lepsze życie nas wszystkich, pamiętając przy tym:
- transport zbiorowy to nieodłączny element nowoczesnej metropolii,
- komunikacja miejska = nowoczesny styl życia,
- promocja komunikacji miejskiej to wyraz dbałości o środowisko,
- ograniczenie hałasu, smogu i korków.
Jak przystąpić do programu ZTM „Oferta dla Pracodawcy”:
- Firma wskazuje liczbę i rodzaj biletów, jakie chce kupić dla swoich pracowników,
- Podpisanie umowy,
- Pracodawca przekazuje ZTM numery kart ŚKUP z informacją, jaki bilet ma być na każdej z nich zakodowany – płatność jest realizowana na podstawie faktury,
- Do 3 dni od daty płatności, bilety zostają zdalnie zakodowane na wskazanych kartach,
- Użytkownicy aktualizują swoje karty – przez aplikację lub bezpośrednio w pojazdach komunikacji miejskiej,
- Firma sama decyduje, jak rozlicza się z pracownikami – czy finansuje bilety czy wprowadza jakiś inny sposób rozliczeń.
Zainteresowane podmioty zapraszamy do kontaktu z Zarządem Transportu Metropolitarnego (ZTM) Wydziałem Reklamy i Marketingu pod numer telefonu: 32 74 38 403/503